reklama

Otravujem niekoho s cigaretou?

Iste poznáte, či ste počuli o tom klasickom rituáli: ráno vstanete a idete ku kanvici na kávu, napustíte ju, dáte variť vodu, do pohára dáte lyžicu kávy a čakáte. Nervozita sa stupňuje s každou sekundou čakania. Konečne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (37)

Voda v kanvici začne vrieť a kanvica sa o chvíľu automaticky vypne. Zalejete kafe, dáte cukor, trochu mlieka a idete si zapáliť. To je opis môjho rána, keď si, s ešte napoly spiacim pravým okom, dávam prvé šľuky. Ak si niekto myslí, že fajčím v byte, mýli sa. Či je teplo či zima, idem na balkón!!! A v tomto prípade sme si so sudedkou nad nami fifty - fifty, keď ona nás "obšťastňuje" vyše 20 rokov svojimi hysterickými výčinmi, dupotaním, búchaním a nadávaním, poprípade nejakými - tými hádkami so svojim manželom. A ja ju na "revanš" posledných 14 rokov cigaretovým dymom... Takže, v tomto prípade som mimo obliga... Ak by nebol balkón, prišlo by na rad... Ále, tento problém by som riešil, keby prišiel. Zatiaľ teda nie je...Osobne sa neradím k silným fajčiarom, skôr k takému zlatému stredu. Držím sa jedného zlatého pravdidla : Keď už otravujem fajčením sám seba, nemusia tým trpieť iní... A ani netrpia (aspoň mi o tom nik nehovorilJJ)Ako niekoľkoročný fajčiar vnímam aj snahy o zákaz fajčenia v reštauráciách a baroch. Zahraničné skúsenosti mám len sprostredkované, preto prejdem k svojim, domácim:Chodievam do reštaurácií, konkrétne jednej, na obed. Sadnem si na miesto pre fajčiarov a fajčím. Priznám sa, nemá ma prečo zaujímať, že prípadní nefajčiari musia prejsť cez fajčiarsku zónu a na päť sekúnd sú z nich „pasívni“ fajčiari. Je ten priestor pre fajčiarov? Je! Dodržal prevádzkovateľ literu oddelenia nefajčiarov a fajčiarov aj počas obeda? Dodržal! Otravujem niekoho svojim fajčením? Nie! A nech mi nehovoria nefajčiarski radikáli, že by mi nik nemal odvahu povedať, že ho moje fajčenie otravuje... To je úbohý argument, ktorý ma maximálne doženie k smiechu... A priznám sa, zatiaľ sa mi to sympatické (myslím to vážne) zo snáh zakázať fajčenie v reštikách či baroch mení na inkvizíciu a hon na čarodejnice, kde sa vyžívajú v odsudzovaní a očierňovaní fajčiarov slaboduchí jedinci...Ale opravte ma, pokiaľ sa mýlim... Mail na mňa je uvedený, napíšte!!! Je júl 2014, sedím pri počítači, ľavá noha v ortéze s dvojnásobnou zlomeninou členka a... Stalo sa niečo, čomu som ani ja sám neveril: PRESTAL SOM FAJČIŤ!!! Potím sa síce ako somár v kufri, ale zatiaľ odolávam vyše týždňa čistého času, čo som doma... Uvidíme dokedy...

štefan michalík

štefan michalík

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek, ktorý si dokáže priznať svoj omyl. občas znechutený, ale inak vcelku spokojný Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu